سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 93/12/23 | 1:20 عصر | نویسنده : مقداد درخشان

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه الکامپ شهریار با حضور مسئولین شهرستانی بخصوص امام جمعه شهر اندیشه ، نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، ، فرماندار و معاونین ریاست ادارات و مسئولین شهرستان شهریار و ملارد ، شورای اسلامی شهر و غرفه داران و عموم مردم شهرستان شهریار برگزار گردید.
حسین  درخشان مدیر برگزاری نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی هر چه بهتر مردم شریف شهریار ،قدس ، ملارد وحومه با جدیدترین دستاوردهای علمی و روز دنیا دانست .همچنین با توجه به اینکه نمایشگاه فوق دارای مجوز فروش می باشد ، همشهریان عزیز می توانند کلیه لوازم مورد نیاز خود را از قبیل لپ تاپ، رایانه، موبایل ، دوربین ، نرم افزارهای حسابداری و… را با تخفیف ویژه خریداری نمایند و در قرعه کشی روزانه این نمایشگاه شرکت نمایند.
ایشان در ادامه بیان داشت : ضمنا برای اولین بار غرفه بازی های رایانه ای همراه با جوایز و مسابقلات متنوع دایر گردیده است .
تعداد غرفه های در نظر گرفته شده 55باب می باشد که بحمدالله در میان آنها شرکتها و مؤسسات بزرگی از تهران ،کرج وشهریارو قدس حضور دارند.
باتوجه به اینکه قسمتی از این نمایشگاه مربوط به بانکداری نوین می باشد که همه مردم تقریباً روزانه با آن سرکار دارند به صورت پررنگ در این نمایشگاه شرکت کرده اند.در بین سایر مؤسسات پولی و مالی ،شرکت تعاونی انقلاب  شهریار که دارای مجوز رسمی بانک مرکزی می باشد و تعاونی شباهنگ شهریارکه از فعالین عرصه اقتصادی و تعاونی برتر خاور میانه در شهرستان می باشد وهمچنین صندوق قرض الحسنه والفجر نیز شرکت دارند.

 




  • paper | مقاله های دات گلستان | مقاله بخون شارژ شو