سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 96/6/14 | 4:26 عصر | نویسنده : مقداد درخشان

Holoo 8

شرکت مهندسی نرم افزار هلو در هفته جاری نسخه 8 نرم افزار حسابداری خود را طی مراسمی رونمایی کرده است

شرکت مهندسی نرم افزار هلو در هفته جاری نسخه 8 نرم افزار حسابداری خود را  طی مراسمی رونمایی کرده است ( ویژگیهای نرم افزار حسابداری هلو 8 ). کمتر کسی در حوزه حسابداری و از اهالی کسب و کار است که با نام و با کار نرم افزار هلو آشنا نباشد. این شرکت در کنار تجربه‌ای که در طی سال‌های فعالیت‌اش به دست آورده، هیچ گاه از نوآوری دست  برنداشته و با شبکه تعاملی که با نمایندگان فروش و کاربران نرم افزار خود ساخته، روز به روز به خواست مشتری نزدیک‌تر شده است.

با توجه به اینکه طیف بزرگی از صاحبان مشاغل کاربر نرم افزار هلو هستند و دامنه کاربران این نرم‌افزار در تمام کشور  گسترده شده است، شرکت هلو در اقدامی نوآورانه و در راستای رفاه حال مشتریانش، امکان آپدیت  کردن نرم افزار را به نسخه جدید به صورت آنلاین فراهم کرده است. کافی است صاحبان نسخه‌های پیشین هلو  به سایت پشتیبانی این نرم افزار بروند و در آنجا از چگونگی آپدیت نرم افزار خود به نسخه جدید آگاه شوند.

این به غیر از امکان رایگان تمدید خدمات پشتیبانی است که شرکت هلو آن را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

آن دسته از صاحبان مشاغل که به تازگی به فکر خرید نرم افزار حسابداری برای اداره امور مالی کسب و کار خود افتاده‌اند یا در پی نرم افزار مناسبی برای کار خود هستند، آگاه باشند که این شرکت برای محصولات خود از لحظه خرید یک سال پشتیبانی رایگان در نظر گرفته است.

شرکت هلو ویژگی‌های برجسته نسخه 8 نرم افزار حسابداری‌اش را این‌طور معرفی کرده است:

 

1. پنل‌های تخصصی مشاغل
پنل‌های شغلی جدید نرم‌افزارهایی هستند با منوهای تخصصی که با در نظر گرفتن نیازهای هر شغل تولید شده‌اند.

شرکت نرم‌افزار حسابداری هلو همواره برای اختصاصی‌سازی نرم‌افزار برای همه مشاغل تلاش کرده است. در نسخه جدید هم با توجه به تحقیقات و دریافت پیشنهادات مشتریان اصناف مختلف با بهره‌گیری از تجربه موفق پیشین، پنل‌های شغلی جدیدی را اضافه کرده است. پنل های شغلی برای همه مشاغل بهینه‌سازی شده‌اند و باعث سادگی دسترسی و سرعت عمل کاربران می‌شوند.


2. محیط کاربری جدید و زیبا

 هلو 8 از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی طراحی محیط نرم‌افزاری برخوردار است. محیط نرم افزار حسابداری هلو نسخه 8 شبیه به  ساختار و طراحی ویندوز 10 به صورت موزائیکی و با ظاهری لذت‌بخش طراحی شده است. این نسخه از نرم‌افزار روی تمامی نسخه‌های ویندوز نصب و اجرا می‌شود.

 

3. ابزارهای جانبی پرتابل

با داشبورد مدیریتی مهم‌ترین گزارشات مدیریتی هلو، روی دستگاه‌های اندرویدی هر جا که باشید در دسترس شما قرار دارد.

وب سرویس ابزار جانبی دیگری است که بین نرم‌افزار هلو و  سایت اینترنتی شما ارتباط برقرار می‌کند.

 

4. حسابداری یکپارچه برای واحدهای با پراکندگی جغرافیایی

با این امکان  شرکت هلو اجرای نرم‌افزار را با یک واسط کاربری از هر نقطه جهان میسر ساخته‌ است. اگر دفاتر یا شعبه‌هایی با پراکندگی جغرافیایی دارید، با این نرم‌افزار می‌توانید حسابداری آن‌ها را یکپارچه کنید.

 

5. منطبق با قوانین مالیاتی سال 96

نرم‌افزار حسابداری هلو همواره تمامی گزارش‌های مورد نیاز صاحبان مشاغل را برای هماهنگی با قوانین مالیاتی و رفع نیاز مشتریان، پوشش داده است. سرعت در انطباق با قوانین یکی از ویژگی‌های نرم افزار هلو است.

 

6. ارتباط با فروشگاه اینترنتی

قابلیت جدید نرم‌افزار حسابداری هلو اتصال به فروشگاه اینترنتی است. شما با وارد کردن اطلاعات کالا و محصولات خود، می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را نیز همزمان مدیریت کنید. هر تراکنش مالی در فروشگاه اینترنتی شما به صورت اتوماتیک در نرم‌افزار حسابداری لحاظ خواهد شد.  

7. اتصال به کارتخوان‌های بانکی معتبر

از دیگر امکانات کاربردی هلو 8 ارتباط با کارتخوان‌های بانکی معتبر کشور است. در این نسخه امکان ارتباط کامل‌تری بین نرم‌افزار هلو و تعداد بیشتری از کارتخوان‌های بانکی به وجود آمده است.

 

8. خدمات پس از فروش هوشمند

در هلو 8 می‌توانید از طریق سیستم  smart help  خدمات پشتیبانی را تمدید کنید یا نسخه جدید را  به صورت آنلاین نصب کنید. 

برای ارتباط با کارشناسان فروش شرکت مهندسی نرم افزار هلو  می‌توانید با شماره 02165252521 تماس بگیرید. 




  • paper | مقاله های دات گلستان | مقاله بخون شارژ شو